شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم دیدار علی باقری و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه یورش پلیس سوئد به تجمع حامیان فلسطین در استکهلم نحوه هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی به روایت رسانه‌های عبری واکنش روسیه به بسته جدید تحریمی انگلیس حمید نوری کیست؟+بیوگرافی زلنسکی: برای پایان جنگ، به مسکو پیشنهاد مورد توافق بین‌المللی ارائه می‌دهیم الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است حمله موشکی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی + فیلم «کامالا هریس» از اعطای کمک ۱.۵ میلیاردی آمریکا به اوکراین خبر داد پورمحمدی: مشی نظام تحمل و مدارا بود | آن‌ها خشونت را شروع کردند پزشکیان: صدای اقوام در ریاست‌جمهوری خواهم بود اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح جلیلی: حجاب و فیلترینگ، پاسخ فرهنگی دارد نه امنیتی + فیلم
سرخط خبرها

اتهام زلنسکی به روسیه درباره قطع برق اوکراین | مسکو با ۳۶ موشک ما را هدف گرفت

  • کد خبر: ۱۳۰۷۸۹
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
اتهام زلنسکی به روسیه درباره قطع برق اوکراین | مسکو با ۳۶ موشک ما را هدف گرفت
رئیس جمهور اوکراین مسکو را به «حمله گسترده» موشکی با شلیک ۳۶ موشک به کشورش متهم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مسکو را به «حمله گسترده» موشکی با شلیک ۳۶ موشک به کشورش متهم کرد.

زلنسکی تأکید کرد که متجاوز همچنان به ایجاد رعب و وحشت علیه کشور ما طی شب‌ها ادامه می‌دهد، متجاوز حمله گسترده‌ای را با شلیک ۳۶ موشک انجام داد.

در همین زمینه معاون رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که در پی حمله موشکی  روسیه به مراکز انرژی و زیرساخت‌ها در سراسر کشور بیش از یک میلیون خانه بدون برق شدند.

این در حالی است ویرانی زیرساخت‌های اوکراین به ویژه زیرساخت‌های انرژی و آب و برق اوکراین توسط روسیه همچنان ادامه د ارد.

رسانه‌های اوکراینی امروز اعلام کردند مراکز زیرساختی انرژی در چندین استان این کشور در معرض حملات موشکی روسیه قرار گرفتند.

وبسایت Strana.ua نوشت که انفجاری در استان کی یف به وقوع پیوسته است. پیش از این   رئیس اداره نظامی منطقه‌ای در کی یف گفت که سامانه‌های دفاع هوایی در منطقه فعال شدند.

«ویتالی کلیچکو» شهردار کی یف نیز گفت که چند موشک شلیک شده به سمت شهر کی یف توسط سامانه‌های ضد موشکی اوکراین رهگیری و منهدم شدند.

مسئولان در» «اودسا» در جنوب اوکراین نیز گفتند که دو مرکز زیرساختی انرژی  در این شهر هدف حمله قرار گرفتند که در نتیجه آن برق برخی شهرک‌ها قطع شده است.

مسئولان در استان «کیووگراد» در مرکز اوکراین نیز گفتند که تأسیسات زیرساختی انرژی در دو منطقه در این استان هدف حمله قرار گرفتند.

در همین حال، زیرساحت‌های انرژی در چندین استان در غرب اوکراین نیز امروز شنبه در معرض حملات ارتش روسیه قرار گرفتند که در نتیجه آن برق و آب آن‌ها قطع شد و کیفیت ارتباطات نیز رو به وخامت رفت.

برق  و آب در برخی مناطق و شهر‌های دیگر اوکراین نیز در پی حملات موشکی روسیه قطع شده است.

این در حالی است که رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند که آژیر خطر حملات هوایی امروز شنبه بار دیگر در سراسر  اوکراین به صدا در آمد.

در بیانیه‌ای که در رسانه‌های جمعی اوکراین منتشر شد آمده است که «اوکراین اکنون در سایه تهدید حملات موشکی و بمباران هوایی در همه مناطق قرار دارد.

دولت اوکراین همچنین بار دیگر حالت آماده باش هوایی اعلام کرد و در عمل نیز صدای انفجار‌ها در منطقه رود «دنیپرو» شنیده شد.

در پی انفجار پل کریمه ارتش روسیه در ۱۰ اکتبر حملات موشکی به زیرساخت‌های اوکراین را اعلام کرد.

این حملات مراکز و تأسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و تأسیسات ارتباطی را در سراسر اوکراین هدف قرار داده است.

منبع: جماران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->